Thursday, December 31, 2009

2010

Några favoriter från 2009:

Jag har lovat mig själv att inte dra igång stora koftprojekt, för dom blir bara liggande halvfärdiga, att sticka fler sockar, för fina ullsockar kan man inte ha för många av och att göra många fler schalar. Kan nog hålla det nyårslöftet utom kanske det om koftorna... Mitt första projekt att starta 2010 blir Muir.

Ignorerar helt det faktum att jag trillar över till ett nytt tiotal i år och stickar ett par Pippi-aktiga knästrumpor till mig själv. (Kära lilla krumelur, jag vill inte bliva stur)



Gott Nytt År!

2 comments:

Heldri said...

Vilka underbara färger i sockorna! Vad är det för garn?

Pippi-strumpor passar alla åldrar om du frågar mig som också trillar över till ett nytt tiotal i år.

ma said...

Tack för peppning :) Glada strumpor kan jaga kriser på flykten.
Garnet är Zauberball i färgen Friche Fiche och det svarta är Opal.