Saturday, March 20, 2010

Fotouppdatering

Jag gillar Tyskland. Tyvärr är jag ensam om det, för min familj ser det bara som en lång transportsträcka. Tur då att nätshopping finns för jag kan nog inte räkna med att kunna handla fingarn på plats. Men det är banne mig inte lätt att komma åt något Wollemise garn under de två uppdateringarna i veckan, har försökt flera gånger men inte varit snabb nog. Men här kommer bilder på mitt kap till slut.


Etiketterna är lite kvaddade för jag ville ju undersöka vilka färger som egentligen gömde sig under namnet “We´re different Türkis” i överraskningspåsen. Neptun och Barist”O” var det. Ska sticka en sån här sjal. En stor rackare ska det bli.

Men innan det blir några nya projekt ska det bli något färdigt först. Jag och årstidsväxlingar passar inte så bra ihop så det mesta går långsamt nu. Hoppas bli klar med min Vine Yoke innan april. Det här året...

No comments: